Олександр Антонович Захаренко говорив: «Головне в житті дитини відбувається все-таки поза уроками. І особливо — у вихованні». Традиційний навчально-виховний процес не завжди може в повній мірі задовольнити потреби дитини й забезпечити достатній рівень її розвитку, тому що, по-перше, навчальні програми обмежують коло знань, що має отримати дитина; по-друге, класно-урочна система не спроможна врахувати особливості кожної дитини в її прагненні до самореалізації як особистості. Ось чому у педагогічній діяльності потрібно приділяти велику увагу саме позакласній роботі, оскільки вона може «нарівні з навчальним процесом запропонувати учням такі види діяльності, серед яких кожний знайде стежку, якою піде першим».
Коли закінчуються уроки
Олександр Антонович Захаренко говорив: «Головне в житті дитини відбувається все-таки поза уроками. І особливо — у вихованні». Традиційний навчально-виховний процес не завжди може в повній мірі задовольнити потреби дитини й забезпечити достатній рівень її розвитку, тому що, по-перше, навчальні програми обмежують коло знань, що має отримати дитина; по-друге, класно-урочна система не спроможна врахувати особливості кожної дитини в її прагненні до самореалізації як особистості. Ось чому у педагогічній діяльності потрібно приділяти велику увагу саме позакласній роботі, оскільки вона може «нарівні з навчальним процесом запропонувати учням такі види діяльності, серед яких кожний знайде стежку, якою піде першим».
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар